środa, 10 października 2012

Chroba

Przebieg choroby

Choroba tarczycy jest bardzo podstępna. Za zwyczaj znajdujemy ją na końcu. Chodzimy po różnych lekarzach, a jedyną szybką reakcją na tą chorobę jest, jak wspominałam wczoraj badanie TSH . Mój wynik był znacznie powiększony-19,3 gdzie norma wynosi od 0,27 do 4,2 uIU/ml. Bardzo mnie to przeraziło. Gdy udałam się do lekarza dowiedziałam się następnej szokującej rzeczy, że mam guza wielkości 2 cm na lewym płacie tarczycy i bez operacji się nie obejdzie. Endykrynolog wysłał mnie na biopsje. Na szczęście wynik nie wykazał, że guz jest złośliwy. Zaczęłam się przygotowywać do operacji, tz.: 
-przyjmowanie leków - Euthyrox
-wyjazd nad morze, aby powdychać jodu i się zrelaksować (zalecane)
-odpoczywałam 


-odpoczywałam 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz